esmaspäev, 19. juuli 2010

24.juuni, neljapäev

Vat täna ei lähe kohe mitte kusagile. Vähemalt mitte kaugemale kui 100 m toast. Magasin hommikul kaua ja sõin hotellis jällegi suurt saia omletiga ning seadsin sammud jälle tuppa tagasi. Põhjuseks suuresti see, et sellest nädalast pole mul sõnagi kirja pandud. Oi-oi-oi... :) Päev kulus kirjutades ja niisama mõtteid mõlgutades. Mingil hetkel on veel vaja internetist uurida kuhu edasi suunduda võiks, sest selge on see, et igavesti siia Siem Reapi istuma ei saa jääda. Huvitaval kombel pole siinne tänavatoit minus erilist usaldust äratanud, aga eile jäi silma üks vana, kes müüs lõkkel küpsetatud kana. Täna tundsin, et on aeg nii vana kui ka kanaga tutvust teha ja ma ei pidanud kahetsema. See on üks parimaid küpsetatud kanasid mida ma eales olen saanud. Kui seedehäireid ei järgne, läheb homme roog kordamisele. Kõrvalt putkast ostsin kohaliku saia mida küpsetatakse kuumas õlis. Pisikesest pätsikesest taignast saab suur, maitsev ja õhuline koorik mis kaetud seesamiseemnetega. Samast kohast ostsin veel kaasa väikese kobara pisikesi banaane (banaani pikkus umbes 7 cm). Kulu kokku oli ümmarguselt 2 USD ja nüüd, värskelt söönuna võin öelda, et just see oli viimaste päevade parim toit. Oma 100m-lubadust olen kenasti pidanud. Järgneb veel jalgpall ja siis head und.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar