kolmapäev, 21. juuli 2010

Kallid sõbrad, tuttavad ja kõik teised kes minu blogi lugema satuvad: Ei ole ma mõelnud siia luua teist Lonely Planet´it ega püüa võistelda Silmaringi Reisijuhiga. Siin on kirjas lihtsalt kõik minu isiklikud kogemused ja juhtumised millega seisin silmitsi selle kuu aja jooksul. Palju on kirjutatud hindadest. Peaaegu iga liigutuse järel on kirjas ka rahasumma. Tegin seda meelega, et neil kes tahavad minu kombel üksipäini esimest korda Taid ja Kambodžat avastama minna, oleksid mingidki orjentiirid. Kui te näiteks aasta pärast küsite minult mingite teekondade või hindade kohta siis ei saa ma päris kindel olla, et minu mälu mis numbreid prügiks peab ja need väga kärmelt kustutada alati püüab, suudab veel midagi taastada. Seega panin kirja kõik, kohe, ja ausalt (ausus on muidugi alati suhteline ja palun kohe ette vabandust kui see ei ühti mõne teise inimese aususega).


Tulevastele reisijatele: Arvestage pisut sellega, et mina reisisin madalhooajal ja ei ole teadlik mis toimub kõrghooajal kui turiste on palju.

Lihtsalt lugejatele: Jutt on pikk, aga lugege siiski lõpuni, sest reisi alguse nägemused asjadest ei ole reisi lõpuks enam kaugeltki samad.

4 kommentaari:

  1. Vabandage, preili reisijutustaja. Tohib teada, millal ilmub järg Norra lugudega?

    VastaKustuta
  2. No küll ta tuleb, ega tulemata ei jää. Asi selles, et ma alles jõudsin tagasi ja minu tegemiste ning mittemidagitegemiste vahel polnud üldse kohapeal aega kirjutada :)

    VastaKustuta
  3. et siis "eilsest" tänaseni liiga palju põnevat tegemist.

    Lugupidamisega

    Lugeja

    VastaKustuta
  4. hea,et hoiatasid...nyyd ma pisut motlen kas tasub edasi lugeda... otsustasin - piilun väheke...nii otsustas J.R. (jüri jälgratas)...

    VastaKustuta